Utkast: Jan. 26, 2013

Det blev ingen träning för min del igår för jag hade fortfarande ont i halsen. Så efter skolan åkte jag hem direkt och sen åkte jag in igen för att gå på bio och äta med min väldigt fina vän. När man inte träffas så ofta blir sådana här små träffar väldigt uppskattade och trevligt. Man har så mkt att prata om!

Idag ska jag faktiskt in till gymmet. Har lite ont i halsen, men jag tänker mer titta på vikterna. Ska träna med en person som jag inte träffat så mkt utanför skolan så det ska bli kul. Alltid kul att lära känna nya och hitta nya träningskompisar. Får bara hoppas att jag klarar av att ta det lugnt. Men det ska nog gå! Ha en bra lördag så hör vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback