I AM BACK ON TRACK! AGAIN...

Det finns jojobantare och de finns jojobloggare. Jag är en jojobloggare. Jag är jätte ihärdig, men sen helt plötsligt slutar jag. Jag har tänkt trycka på blogg.se appen på mobilen men har bara inte kunnat. Har inte vetat vad jag ska skriva. Men nu såååååååå. Jag ska försöka skärpa mig, det tummar jag på. 

Såatteeh... Vad har hänt sen det senaste blogginlägget? Det har varit jul, nyår och början på en ny termin i skolan. Jag går inte in mer på det för det är för mkt. Bloggen har fötts på nytt och då ältar man inte gamla saker. Jag har kommit in i vanlga rutiner sen jul. Träningen har mitt fokus igen. Jag ska bli en biff. Eller en stek. Får se med tiden vad det blir. Har i alla fall ett nytt mål, klara av 100 kg i benpress. Finns en maskin på Loket som blivit min nya favorit. Den är bäst. Försutom att positionen man sitter i inte är så smickrande, men det är något man ser förbi. Vore så coolt att säga att jag kan ta 100 kg i benpress. Har klarat 70kg och det är ändå 20kg mer än min egen vikt så det är rätt coolt det med. Men tänk att ta dubbelt. Jag häpnar av tanken. Jag kommer dock inte sätta en viss tid på mig. Det får ta så lång tid det behövs för att jag ska uppnå det. Kanske blir det om 6 månader, ett år eller två år. Ingen vet. Men jag meddelar er hur allt går och om jag gör framsteg, tummis på det med!


Jag sitter i skolan nu på en lektion och jag tror läraren uppskattar om jag gör det jag egentligen borde sååååå.... HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback