FIKA HOS MORMOR OCH MORFAR INNEBÄR ÄTA TILLS MAN SPYR, TYP

Okej, självklart kan en människa med disciplin veta när man ska sluta äta för att slippa ha den där må-illa-känslan. Jag är inte den människan, så därför fick min mage lite mer kakor än den klarade av. Men jag skyller på mormor, hon får sluta upp med att baka goda saker. Hädanefter förväntar jag mig det äckligaste kakorna man kan tänka sig. Eller inte. Mormors kakor rockar och jag vill att de ska fortsätta göra det. Totalt tror jag att jag åt 4 bullar och oändligt många havreflarn. Whatcha gonna do about it??

Nåväl. Dagen har varit bra. Jag har övningskör en massa med vår fina lilla bil. Jag kan ta ett kort på den någon gång så ni kan bli avundsjuka. På sommaren kommer jag känna vinden i håret om vi säger så. He he he. Jag älskar att köra bil! Längtar tills jag kan ta körkort. Visserligen vill jag inte ha en egen bil, men jag kan låna mammas eller pappas. Använder mig bara av hundvalps looken så är saken biff.

Imorgon nalkas skolan. Tyvärr. Har dock sovmorgon imorgon så det gör allt lite bättre! Ska ta vara på vartenda minut av den. Stiga upp i sista stund och rusa till bussen. Jag tror inte jag skulle klara det. Gillar att sova visserligen, men hatar att stressa så nej tack. Jag vaknar i lagom tid imorgon. Halsontet har börjat släppa så imorgon drar jag till gymmet och kör på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback