WELCOME TRÄNINGSVÄRK

Aj. Jag har så ont i min mage så jag kan inte sträcka på mig utan att det smärtar, armarna kvider också. Tack och lov så har jag vilodag idag. Man uppskattar de dagarna lite mer när man har träningsvärk. Imorgon ska jag dock på att igen. Blir rygg och biceps som ska få plågas. Det är inte mitt favoritpass men det går an ändå.

| Idag hade jag inga lektioner på förmiddagen så jag skulle börja efter lunch. Riktigt gött kan man tänka sig, men så var inte fallet. Jag skulle på elevråd klockan 9 så jag var ändå tvungen att vara tidigt i skolan. Var INTE så pigg på det. Men jag spenderade håltimmen efter elevrådet med att titta på sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar. SÅ BRA! Jag gråter inte ofta när jag tittar på film men nu satt jag snyftade ljudligt...

| Nu blir det ta-på-mjukisbyxor-time, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback