UTVILAD OCH REDO FÖR DAGENS UTMANINGAR

Eftersom det är söndag kommer jag nog inte stöta på så många utmaningar. Den enda utmaning är att skriva på en uppsats vi har i samhällskunskap. Vi ska skriva om politiska ideologier, INTE min grej. Jag är så okunnig när det kommer till den fronten, men meningen är väl att vi ska lära antar jag.


I natt sov jag 9 timmar. Ett lagom antal timmar tycker jag. Vaknade klockan halv 8, ni får själva räkna ut när jag somnade. Halv 8 är ändå rätt tidigt så jag visste inte vad jag skulle göra. Försökte somna om, men det är inte något jag är vidare bra på så det blev helt enkelt att morna sig. När jag sen vaknat lite mer till liv bestämde jag mig för att ge mig ut på en powerwalk innan frukost. Gjorde det i onsdags och det kändes som en hit så varför inte ta en favorit i repris? 

Det duggregnade lite när jag började min promenix och det blev hela tiden lite värre. Som tur var började det inte spöregna förrän jag kommit hem och varit hemma en stund. Var riktigt skön och man känner sig så duktig som hunnit med det och sen har hela dagen framför sig! Testa själva så får ni se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback