NJUTER AV ATT HA LOV

Idag är första dagen på mitt höstlov. Har spenderat det med att sova länge och sen haft körlektion samt umgås med min pojkvän. Igår skrev jag inget men det för var att jag kom hem så himla sent att jag så jag orkade inget mer än att sova. Anledningen till att jag kom så sent hem var för att jag hängde med och lyssnade när Joar repade med sitt band. De var väldigt duktigt tyckte jag, och även om jag är omusikalisk så kan jag höra när det låter bra tro det eller ej. Vill gärna hänga med ngn mer gång för det var roligt. Det gjorde det också värt att komma hem så sent som jag gjorde.

| Idag är det även vilodag för min del. Magen känner av gårdagens pass samt bicepsen men det är bara gott. Imorgon ska benen plågas tillsammans med Joar faktiskt. Är sista passet då jag kär maxstyrka, nästa vecka blir det uthållighet i två veckor. Ska bli skönt att köra uthållighet efter att ha kört maxstyrka ett tag.

| Nu ska jag hitta på ngt med Joar och hans bandkamrat Alfred på porslinan, dax att vara social med andra ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback