MÅNDAGAR ÄR INTE SÅ ILLA ÄNDÅ

Idag började morgonen med idrott som ägde rum på Lok&motions träningssal där vi körde kick n' box. Förra året när vi körde det hatade jag det så mina förväntningar var inte så höga inför detta passet. Men till min förvåning blev det riktigt roligt! Vad hände liksom? Kände mig mer stark och orkade köra alla armhävningar på tårna, gött mos Andrea!

| Sen efter skolan körde jag mitt program 1 på gymmet. Denna vecka är sista veckan jag kör maxstyrka. Nästa vecka blir uthållighet i 2 veckor och sen tillbaka till maxstyrka 3 veckor. Älskar mins träningsprogram! Vågar pressar mig mer nu för tiden så det känns som jag utvecklas mer. Får hoppas jag inte bara inbillar mig utan att det faktiskt händer ngt!

| Imorgon är det vilodag, skönt det med


Kommentarer
Lisa Petersson säger:

Hej Andrea!

Visste inte att du hade en blogg, jättefin! :)
Kolla gärna in min oxå. =)

Svar: Tack! Det ska jag göra! :)
Andrea

2012-10-22 | 21:50:46
Bloggadress: http://mysociety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback