JAG HAR FUNDERAT

Det jag gör mest i mitt liv för tillfället är att träna. Golfen har jag lagt lite åt sidan nu i vinter och istället fokuserar jag mer på min träning i gymmet. Baka gör jag inte heller jättemkt för det hämmar vad jag försöker uppnå i gymmet. Därför har jag frågat mig själv, ska jag göra om denna blogg till en blog med fokus på träning? Skulle ni som läser ändå vela läsa den? Jag skulle nog finna det roligare att skriva här, vilket definitivt skulle vara ett plus. Just nu har jag inte skrivit så mkt för jag känner mig kluven om vad jag ska skriva om. Kanske är träning svaret? // om jag skulle skriva om träning ist vet jag inte om jag ska göra om bloggen... Dock har jag inte några jättebra kunskaper om hur det går till, men man har ju vänner man får muta. Vad säger ni? Låter det som en idé? Skulle ni fortsätta läsa? Jag lovar att bli bättre på att skriva isf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback