IT'S BEEN A WHILE

Ja, jag har slarvat med att skriva här. Ja, det var längesen. Nej, det har inte hänt helt awesome saker i mitt liv ssom gjort att jag varit fullt upptaget för att skriva några ord för att visa att jag andas. Jag har helt enkelt inte orkat skriva in mitt användarnamn och lösenord. Okej? Är jag ursäktad? Kan vi gå vidare? Bra!


Jag minns inte när jag senast skrev här. Visst, jag kan kolla i historiken, men det orkar jag inte just nu så för tillfället är vi ovetandes. En lite större grej som hänt är att jag och min fina pojkvän har firat ett år tillsammans. Faktiskt nu i helgen. Vi åkte till Ronneby Brunnspark och hade en liten picknick, galet mysigt måste jag säga. Vi var lite oroliga för att det skulle regna eftersom det hade gjort det hela veckan ungefär, men vi hade sån tur att det var uppehåll och hyfsat varmt. 

Något som mer hänt är att jag kommit igång med min träning på allvar igen. Jag tränar inte 6 dar i veckan för det pallar jag inte, men 3 dagar blir det. Sen har jag olika träningsprogram jag följer på olika dagar. Känns så grymt pepp och nu ska jag verkligen vara seriös av mig. Inte slappa ihop om ngn vecka och hamna på ruta ett igen! Har bara tränat 2 veckor, men det känns som jag reda ser och känner skillnad. Kan jag inbilla mig? Är det möjligt att efter 2 veckor, endast 6 träningpass se och känna skillnad? 

Igår blev det 3 timmars träning sammanlagt. Liiiite mycket faktiskt. Men det ska inte bli en vana, kanske bara någon gång ibland jag kör ett pass extra. Sen har jag börjat ta med mellanmål till skolan. Pinsamt i början, nu känner jag mig bara cool med min kylväska. Eller kanske inte cool men ja.. mindre pinsam...

Nu ska jag faktiskt snart ta och äta mitt första mellanmål för dagen, hajdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback