COOLASTE TRÖJAN I MINA ÄGOR

Jag är med päronen hos min bror i Malmö. Igår var vi hos min faster för pappa och alla hans syskon skulle reda ut lite saker från farmor och farfar. Jag kom inte i säng förrän halv 12 igår, vilket är 2 timmar för sent för min del. Får lite smått panik när jag inte får tillräckligt med sömn, men det är dock en annan historia.

/ Imorse var jag ute och powerwalkade. Hittar inte så bra i Malmö så jag gick bara på en raksträcka hela tiden, minimera risken att tappa bort mig själv. Älskar verkligen att ta en promenad innan frukost, blir så pigg resten av dagen sen. När jag kom tillbaka åt jag frukost, gjorde mig i ordning och sen åkte vi till köpcentret Mobilia. Fanns inte jättemånga affärer tyvärr. Men jag hittade ändå lite. Bland annat en tröja som får andra tröjor att se ut som sopsäckar. Vad som väntar nu är hemfärd till Karlskrona. Ska sitta i bilen och plugga franska... Yay...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback