OKEJ, VART VAR VI?

Jo, ja har haft en toppenhelg tillsammans med min älskling. Vi har varit på fest tillsammans och bara haft det gött. Det var första festen vi var tillsammans på, om man inte räknar alla släktkalas vi i vår familj har titt som tätt. Det skulle verkligen bli trevligt att träffa folk, gratta de som firades och ha Joar vid min sida. Jag har nog inte skrattat så mycket på hur länge som helst. Fick ont i huvudet ett tag av allt skrattande, men det var det värt. 

Denna helgen har varit riktigt härlig. I fredags hade vi kalas här hemma för min del. Lite tidigt, men fanns ingen annan tid att klämma in det på. Jag fyller år imorgon (iiiiiiiiiiiiiiihh) och jag är lite exalterad över det får jag medge. Detta är mina sista timmar som 16-åring. Ska man göra något wild and crazy? Nää bara fortsätta som vanligt och invänta morgondagen. 

Nu ska jag gå och packa ryggan till morgondagen. Idrott på morgonen och sen gym efter skolan. Och efter gymmet blir det middag på Montartre med mamma pappa och Joar. Jag lääääääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback