KAN JAG VARA ORSAKEN?

Idag tog jag bussen 7.27 för att åka in till loket och träna. När vi kört förbi amiralen och är på väg mot Annebo så missar busschauffören avfarten och vi måste köra väldigt mycket kringelikroka för att komma tillbaka på rätt håll. Detta hände mig i förgår också. Slump eller ligger det något över mig som göra detta?!?!

Jag tycker iaf synd om busschauffören för han blev generad och många på bussen blev arga verkade det som. Men kom igen. Alla människor är misstag, världen går inte under. Jag tror vi är så vana att alltid vara i tid och inte ha massa hinder framför oss så när det händer blir vi hysteriska, nästan. Vi måste ta ett chill-pill och go with the flow tycker jag. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback