JAG HAR NU SETT ALLA TWILIGHT FILMER. SAD, BUT TRUE

Nu har ni tur att jag inte är en person som spoilar storyn för alla andra. Jag har sett den, intagit den samt håller den för mig själv. Möjligtvis att jag diskuterar med andra som också sett den, men berättar inte för er som inte vill höra. Jag kan dock säga att personligen är jag nöjd med filmen. Jag tyckte den var spännande och det hände saker. Dock fanns det lite andra faktorer som drog ner den lite, men överlag en bra film.

Nu är jag inte så trött. Kommer nog bli det när jag lägger huvudet på huvudkudden. Har denna stund 6h och 30 min på mig att sova. Inte alls stressigt. Är inte ens hemma än heller. Tur att jag har en kort dag imorgon. Blir dock gymmet efter skolan, det kan bli intressant... God natt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback