JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTT

I natt sov jag 6 timmar ungefär. Inte precis något jag rekomenderar. Har varit trött hela dagen. Gör inte precis att skoldagen blir lättare dessvärre. Har dagdrömt om att få gå och lägga mig och sova. Helt normalt. Idag var som tur väl ar inte en lång dag. Började 10.20 och slutade 14.00. Sen efter skolan begav jag mig med tunga steg till gymmet. Det är ju inte så att jag inte gillar gymmet men idag var jag bara så trött att det inte var jättelockande att gå till gymmet och lyfta tungt. Men trots att det var lite tungt i början gick passet bra. Tränade rygg och biceps. Lite svårt att komma åt alla redskap vid den tiden jg tränade för det kryllade av folk. Vid ett tillfälle var jag ensam tjej bland de fria vikterna och typ 20 killar. Ville stå i ett hörn och göra mina övningar. Måste lära mig att våga ta plats! Jag har banne med lika rätt att vara där som alla killarna. Tror jag idag råkade sno en bänk som en annan använde fast tagit en paus från. Såg att hen kollade på mig med trumpen min, men hen sa inget. Då är det bara för mig att köra klart övningen anser jag.

Imorgon är det vilodag! Behövligt. Även ett matteprov har jag att se fram emot på morgonen. Ska göra mitt bästa så får jag se hur långt det räcker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback