JAG ÄR MÖRARE ÄN MÖRAST, MEN ÄN ÄR JAG INTE KLAR

Återigen befinner jag mig på gymmet. Jag bor praktiskt taget här. Nej det gör jag inte, men jag försöker säga att jag är här ofta. Idag har jag kört intervaller och uthållighetsstyrka för triceps, bröst och axlar. Intervallerna gjorde mig rätt mör så det var en utmaning att köra mitt pass. Jag genomförde det dock, så klapp på axeln till mig. När började skaka i musklerna fick jag helt enkelt bita ihop och bara ta mig igenom de sista repetitionerna. Om man inte gör det, hur ska man då utvecklas?

Det som väntar mig nu är ett halvtimmes corepass. Har haft en halvtimme på mig att ladda upp inför det, men ändå är jag fortfarande trött. Är bara att tagga till och ta sig igenom det med! Vill som sagt komma ngn vart med min träning, och ingen annan kommer knuffa mig i rätt riktning åt mig så det är bara att bita ihop.

Jag må kanske inte vara vid mitt mål än, men jag är ta mig tusan mycket närmre än vad jag var igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback