JAG ÄR DEN ROSA LILLA SAKEN I GYMMET

Rosa är en bra färg. Jag gillade den färgen inte what so ever när jag var liten. Men nu helt plötsligt att det nästan den enda färg jag har på mina saker. Mina hörlurar, mitt iPhoneskal, mina träningsbyxor, träningslinne, gympaskor osv. Känner mig ascool när jag har allt det på mig. Och lite töntig. Blir liiiite mkt ibland kan jag känna. Men jag är cool ändå!

Idag slutade jag tidigare i skolan för jag var klar med en artikel vi skull ejobba med på ssta lektionen. Därför passade jag på att gå till gymmet innan jag skulle tillbaka till skolan för att plugga matte. Ligger liite efter och vi ska ha prov nästa vecka så det känns rimligt att komma ikapp nu.

På gymmet körde jag rygg och biceps. Kände mig riktigt stark i ryggen faktiskt. Rodden gick över förväntan. Bicepsövningarna gick bra men det kändes som att det var för lätt, men när jag ökade vikten så blev det alldeles för tugnt. Fanns inget mellanting liksom. Nästa vecka är det maxstyrka som gäller igen. Har kört två veckor med uthållighetsstyrka för att vila musklerna, men nästa vecka är det 3 veckors maxstyrka som gäller. Ser fram emot det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback