JA MÅ JAG LEVA!

Det är ingen vanlig dag idag för det är min födelsedag! i 17 år har jag nu funnits i denna värld. Det är ett litet tag. Har hunnit med en del också på den tiden. Vad det är orkar jag inte rabbla upp, men en del är det!

Dagen firades med lunch på stan, ett pass på gymmet och middag på Montmartre med päronen och älsklingen. En väldigt fin och underbar dag tycker jag. Åt créme brûlee som dessert, så galet gott! Min akilleshäl! Nej det är troligen magen om man kittlar mig. Men créme brûlee är så himla gott! Det ligger på topp tre på dessertlistan, helt klart.

Fick presenter idag med. Av mamma och pappa fick jag ett par vita converse och ett träningslinne, och av Joar fick jag en jättefin stickad tröja och en kalender med klossar som jag varje gång pekat på och sagt att jag önskar mig. Bra att han lyssnar! Jag är väldigt nöjd med min dag. Mitt sjuttonde år är bra invigt.

Ska fortsätta kvällen med att plugga till franskaprovet jag ska ha imorgon. Sova är dock också lockande. Lite plugg, mycket sömn, det är min melodi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback