INTE VAD JAG PLANERAT

Klockan är 14.40 och jag ligger hemma i soffan och mår inte som jag hade velat. Vaknade och mådde halvdant idag och sen har det inte släppt. Försökte stanna kvar i skolan till franskalektionen då ett prov väntade, men vid lunch kände jag att det helt enkelt inte gick. Huvudvärk och illamående är det som jävlas med mig. Försöker bara må bättre nu så att jag kan göra provet imorgon på morgonen istället. Vill verkligen inte bli sjuk. Det skulle innebära att jag inte kan träna på länge och att jag antagligen skulle hamna efter i skolan. 

Den dagen, den sorgen antar jag. Nu ska jag återgå till att tycka lite synd om mig själv samt ta reda på vad jag missade på svenskalektionen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback