IBLAND FÅR MAN BARA BESTÄMMA SIG

Jag steg upp 5.20. Yup. Jag vet vad ni tänker, "är hon helt go eller?!" Nej det är hon inte, bara jävligt beslutsam. Visserligen hade jag inte just idag behövt vara beslutsam klockan halv 6 på morgonen eftersom jag börjar 10.10 i skolan, men ändå. Anledningen till den tidiga morgonen var att jag ville gå på morgonspinningen på loket som var klockan 6.45. Det var igår när jag bara kollade igenom deras schema som jag absolut ville göra det. Blev väldigt beslutsam så jag planerade upp vad jag behövde ha med mig till dagen efter i både mat och klädväg för jag ska till Joar ikv och åker inte hem innan. När jag hade planerat upp det gjorde jag i ordning min frukost och la fram mina kläder så att morgonen skulle vara så effektiv som möjligt, samt låta mig sova lite längre.

Jag känner mig riktigt duktig som var uppe så tidigt faktiskt och var så beslutsam. Är väldigt lätt att somna om och strunta i det. Körde även ett benpass efter spinningen. Kommer troligen ha otroligt ont i mina ben imorgon, men jag ska försöka att inte klaga. Kanske skryter om det.

Nu sitter jag på tåget på väg till Karlshamn för att gå med i ett fackeltåg för att minnas Kristallnatten. Även här har jag Imagine Dragons i hörlurarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback