ERKÄNNER ATT DET KAN LÅTA EN ANING TÖNTIGT MEN LÅT MIG FÖRKLARA

Breaking Dawn part 2 har premiär ikväll. Eller i natt snarare. Midnattspremiären är det. Och nu är det så att jag ska gå på den, precis som jag gjorde förra året... Var förra året orolig för att det skulle vara jag och min kompis + mamma 12 åringar. Så var faktiskt inte fallet what so ever. Många vuxna som var där utan barn.

Jag ser faktiskt fram emot det. Har läst alla böcker och sett alla filmer (förutom den nya såklaaaaart). Då kan man inte göra annat än vara lite taggad. Det som dock inte är taggande är att det är midnatt den börjar. Vilket i sin tur innebär att jag inte kommer vara hemma förrän 3-4 inatt. Tur att jag börjar 10.20 imorgon. Men ändå, kommer vara trött. Min vanliga powerwalk kommer jag strunta i, och det med rätta. Ska sova så länge jag bara kan imorgon. Faktiskt så ska jag försöka sova lite nu också, innan jag ska iväg på bion. Kan jag inte sova ska jag vila. Slipper kanske vara helt slutkörd sen då. Måste dock vakna i tid så jag hinner äta ngt innan vi ger oss iväg! Aja, god natt så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback