EFTER 10 MINUTERS IRRANDE PÅ ICA HITTADE JAG ÄNTLIGEN VAD JAG SÖKTE

Det jag sökte efter var..... torkat kött! Jag vet det låter väldigt suspekt, men jag hade läst någonstans där någon testat det och tyckte det var gott och bra mellanmål, så jag ville också testa. Först ville jag inte störa personalen utan försöka hitta det själv. Jag gick fram och tillbaka bland hyllorna säkert 5 gånger. Gick är och tänkte "om jag var torkat kött, vart skulle jag befinna mig då?". Det tänket hjälpte inte så jag fick till slut fråga om hjälp.

Det torkade köttet fanns vid köttdisken, SURPRISE! Tackade, tog en påse och gick till kassan. Sen när jag kommit ut från affären öppnade jag påsen. Lukten jag först mötte var lite chock, men det la sig snabbt. Jag erkänner att jag tyckte det såg ut som hundmat först, samt luktade lite som det. Men det var gott. Rätt så mättande också. Tycker ni kan testa det någon gång om ni är sugna på något nytt. Wildl Chips heter påsen. Testa. Jag rekommenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback