BONJOUR MES AMI

Hola! Bonjour! Hello! Hej!

Allt bra med er? Bra. Jo tack, allt är bra med mig med. Lite smått hungrig, men det löser sig när jag äter, så överlag är allt bra.

Idag har det inte hänt mycket. Slutade vid lunch idag så jag klagar inte. Och imorgon är det samma visa! Lektionerna på eftermiddagen är inställda så istället för att sluta halv 4 slutar jag halv TOLV!! Jag måste dock vänta tills Joar slutar (och han slutar halv 4) så jag har rätt mycket tid att slå ihjäl. Och vart är bästa stället at slå ihjäl tid på? Gymmet såklart! Imorgon är det bendag. Det blir perfekt tid att träna också för då är det inte överfullt med folk på gymmet. 

Det jag gör nu är att sitta lite för bekvämt i soffan, vad jag egentligen borde är att slå in en av mina julklappar samt packa till imorgon. Nåja, ska nu återgå till att tänka på vad jag egentligen borde göra. Vad borde ni egentligen göra just nu??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback