BENDAG!

Idag ska mina ben få känna på vad smärta innebär. Jag vet, låter inte alltför roligt. Är ben som står på träningsschemat idag. Har nyss kört klart mitt första pass och om 20 min börjar det andra. Jag är smått nervös för jag kommer troligen inte kunna ta mig från gymmet efteråt... Får be Joar komma och bära ut mig eller ngt.

/ Mitt pass gick bra, tackar som frågar. Mina ben skakar än så det är ett bra tecken. Även om det är låren som jobbat mest kan jag lova att det är i rumpan jag får träningsvärk i imorgon. Är ALLTID så, vet inte varför. Sen kommer jag idag sitta och säga att jag ser fram emot träningsvärken, imorgon kommer jag luta mer åt gråta över det. Samma visa varje gång. Bara så ni är förberedda på vad som kan dyka upp är på bloggen.

/ Ska ni träna ngt idag eller är det fredagsmys som är prio ett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback