ÄNDRADE PLANER, ELLER INGA PLANER SOM FÖRBLEV PRECIS DET

Jag hade en fin tanke på att göra något aktivt när jag kom hem efter skolan. Så blev inte fallet dock. Istället åkte jag hem till Joar och blev bjuden på god tomatsoppa. Funkade lika bra det kan jag tycka. Får spara roliga aktiviteter till de dagarna jag inte går till solnedgången i skolan. Imorgon är faktiskt en sådan dag. Dock blev dagen fördröjd lite för vi flyttade vår idrottslektion från måndagsmorgonen till onsdagseftermiddagen. Vi ska bege oss till simhallen och plaska lite. Det jag hoppas på är att vi ska simma en del längder (bra träning som jag inte gör för ofta). Livräddning kan man också träna på om man inte gjorde det sist vi var i simhallen för ett år sedan. Jag gjorde det dock så jag slipper förhoppningsvis det imorgon. Vill inte säga att jag är dålig på det, utan mer att jag alltid ska ha ett stort gäng med mig nära vattnet för att minimera risken att behöva vara den som räddar. Är nog större risk att jag också kommer behöva livräddas istället.

Vi får helt enkelt se imorgon vad som sker. Imorgon ska jag även träna på Friskis & Svettis tillsammans med en kompis jag inte träffar särskilt ofta. Är redigt taggad inför det. Alltid kul med nytt sällskap på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback