JAHOPP

Hallå där! Allt bra? Med mig är det bara bra, tackar som frågar. Sitter i skolan och väntar till halv 11 då lektionen börjar. Joar sov över hos mig inatt, mycket mysigt. Första gången vi sover över på en vardag när det är skola. Han började halv 10 idag så även om jag hade kunnat sova längre var det bara att pallra sig upp och ta bussen in till skolan med honom. Jag har visserligen ingenting emot det. Kan lika gärna sitta i skolan och chilla lite, skriva detta inlägget till exempel. Sen brukar tiden gå rätt fort så jag överlever. 

Igår hade jag tänkt åka ut till golfbanan men jag var för trött så det blev inte så. Rätt skönt med en dag jag bara kunde ta det lugnt på. Var visserligen på gymmet innan skolan, men ändå. Så jag tänkte åka ut till klubben idag istället. Vi har bara en lektion så jag slutar vid lunch och har sen resten av dagen på mig att träna på svingen eller något. Det gick faktiskt bättre på den senaste tävlingen så träningen verkar ge lite resultat. Tycker visserligen att det är roligare att träna på gymmet för tillfället men jag ska pallra mig ut till golfklubben idag, det har jag bestämt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback