TVÅ NATIONELLA IDAG OCH EN ÄR NU AVKLARAD

Nationella i engelska var det som gällde idag. Nu på morgonen var det den skriftliga delen och sen efter naturkunskapen är det muntliga. Den skriftliga kändes okej, inte bättre och inte sämre. Fick med allt man skulle och får väl hoppas på det bästa. Den muntliga delen är jag inte så nervös för, var visserligen inte nervös över den skriftliga heller men den muntliga känns ännu lättare. Det är lättara att prata engelska än vad det är att skriva, men det är jag nog inte ensam om att tycka. 

Det som är bra med att göra den muntliga idag är att jag har sovmorgon nästa tisdag. Älskar när man får sovmorgon. Återigen, jag är nog inte ensam om det heller. Men det fina med det är att man hinner träna innan skolan och slipper stiga upp för tidigt. Har inte tränat på gymmet på ett bra tag nu. Har bara gått en massa känns det som. Efter tävlingen i helgen ska jag klämma in lite styrketräning veckan efter. Vill ju inte bli helt slapp i kroppen, jisses alltså. Helt plötsligt orkar jag inte lyfta klubban, det vore inge vidare.

Jaja, nu börjar snart naturkunskapen och jag vill försöka hänga med på lektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback