TILLRÄTTA PÅ HOTELLET

Pappa och jag är nu på hotellet, tillrätta och allt. När vi kom till klubben var det snabb uppvärmning som gällde och sen bara att bege sig ut på banan. Gick faktiskt rätt bra trots att jag inte var alltför uppvärmd. Brukar visserligen gå bra på inspelen, sen är ävlingen en annan femma. Vet inte om jag vill prestera så bra att det låser sig och går åt motsats riktning. Hade jag tävlad idag hade jag gjort typ 2-3 birdies bara på de första 5 hålen. Jag menar, hallå, det är jättebra ju. Men imrogn ska det gå bra, det har jag bestämt. Vill mer än gärna prestera bra imorgon och inte på söndag för om man scorar bra imorgon får man kanske gå i ledarbollen på söndag vilket i sin tur innebär sovmorgon. Imorgon ska jag gå upp 05.15... jag vill ha den sovmorgonen på söndag! 

Jag känner mig mör efter dagens promenerade på golfbanan. Spelad de första 9 hålen nästan fullt ut, men de sista gick jag bara. Allt tog 3 timmar, bara de sista 9 tog 1 timme. JAg menar, jag gick bara, men ändå tog det en timme. Galet. 

Nu är klockan för mycket. Jag borde ha sovit för en halvtimme sen minst faktiskt. Ska upp tidigt imorgon som sagt.....

Lite bilder från idag erbjuder jag innan jag avslutar helt.

Och till råga på allt är bilderna snea, men du får se det som träning för nacken.


Glad tjej på sniskan


Närbild på glad tjej på sniskan


Pappa och jag stanna till och köpte godis innan vi åkte till golfbanan som vi nu på hotellet ar smäckt i oss
Dessa små jordgubbarna är mina favoritos bland godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback