TÄVLINGEN HAR HÅLLIT MIG UPPTAGEN DAGEN LÅNG

Ja idag har jag alltså tävlat. En rikstävling på Växjö GK. Japp, jag återvände till banan jag aldrig ville återvända till. Ibland måste man göra så, ta revansch. Och det blev det idag för mig, revansch! Gick så mkt bättre än sist jag var där. Inte helt toppen gick det men bättre än sist och jag sänkte mig till och med. Det känns riktigt gött faktiskt.

Vädret var också toppen. Lite kvavt ett tag men annars toppen. Kom visserligen en störtskur vid ett tillfälle men sen slapp vi regnet. Jobbigt att spela golf i regn ska ni veta. Inget jag rekommenderar. I sol är det däremot andra bullar.

Nu är pappa och jag på väg hem. Vi har fyllt magarna med french hotdog och kanelbulle. Vi ska nog klara resan hem nu.


Kommentarer
Rebecca säger:

kikar in :)

2012-05-26 | 19:40:10
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback