STROSSAR RUNT LITE INNAN TRÄNINGEN

Ja jag säger fortfarande strossar med två s. Har sagt det i alla tider och kommer fortsätta med det, capisch?!

I alla fall så har jag strossar runt i det fina vädret sen jag slutade. Väntar på att passen ska börja. Då tänker kanske ni att jag lika gärna kan gå till gymmet tidigare och träna innan, men icke. Ska träna 2 timmars pass och det räcker mer ön väl. Vill inte överdriva min träning förstår ni.

Nu är beachen väldigt nära. Är ni laddade för den? Laddade att chilla loss på stranden? Jag är det! Laddad till 100. Dock är jag ute typen som kan ligga och sola i timmar. Blir för varmt efter bara några minuter typ. Kanske därför jag är så blek? Får försöka gå in i spelandet lite mer helt enkelt.

Halvtimme kvar till träning. St att börja dra sig mot gymmet då. Tog ett varv runt långö. När det är vindstilla börjar svetten nästan rinna. Härligt eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback