SAMMA PLATS SAMMA KANAL

Inte riktigt kanske men jag sitter återigen på bussen på väg hem. Denna gång på väg hem från gymmet, lika trött som sist är jag ändå.

Tränade bara tillsammans med Joar, de andra kunde icke. Men ingen fara med det, finns andra dagar att träna på. Jag är trött efter Joars och mitt pass, tror nog han är det med. Blev rygg, mage och armar som fick jobba. Tycker det var tre bra muskelgrupper. Visserligen behöver jag träna upp alla muskelgrupper igen, men man får ta en sak i taget.

Jag hungrar ihjäl och hoppas det finns mat hemma. Riktig mat. Riktig mat är inte flingor, mackor eller liknande, capisch?

Tog en bild till er på bussen, men jag har en person som sitter mittemot mig och då är det lite genant att smila för fulla muggar så därför tänkte jag kolla ut genom fönstret och se normal ut. Resultatet av en "normal" bild på mig blev sådär tycker jag. Jag ser lite sur ut + att mina ögon inte ser friska ut. KOLLA BARA PÅ DEM?! Vad händer där lixm? Bytte lite snabbt till linser för att skrämma er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback