RESTAURANG SAMT FILIP OCH FREDRIK

Sitter på bussen på väg in till stan för att möta upp Joar och sedan gå till Montmartre för mat innan vi drar oss vidare till Filip och Fredriks show "Jakten på den försvunna staden". Ska bli extremt roligt och jag är taggad till max. Är alltid roligt att se shower tycker jag, vad det än handlar om. Sen att det är tillsammans med Joar gör det hela mycket bättre. Känns som man är tillbaka för 7 månader sen och ska dejta, mysigt värre. Har till och med tagit på mig skor med klackar. Är numera över 1.70 lång. Kul att testa på det också. Är ändå tillbaka till samma längd imorgon.

Är äntligen lite sol och hyfsat väder. Innan, i eftermiddags, cyklade jag ut till klubben i storm och regn/hagel. INTE kul. Men som sagt, nu är vädret fint.

Imorgon taggar vi för läger i tre dagar. Såg på schemat att vi ska ha ett fyspass halv 7 på lördag... Det är inte nådigt det här lägret!

En sak i taget iaf, nu, in till stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback