PÅ RESANDE FOT ÅTERIGEN

Denna helt är det läger i Ljungbyhed som gäller. Har tidigare varit på läger i Ljungbyhed, så jag vet lite vad det handlar om. Detta lägret är dock inte samma som det jag varit på innan. Detta lägret är *säger kommande menig inom citationstecken med mörk kraftfull röst* "Sveriges största tjejläger", inom golfen då.

Har sett schemat och det ser ut att bli roligt. Lite väl tidigare morgnar, men annars så ska det allt gå. Jag har inga särskilda förväntningar på helgen, mer än att det ska bli kul och minnesvärt. Ett bra mål tycker jag allt. Golfen får mer bli en bonus i det hela.

Just för tillfället håller jag på att somna i bilen. Jisses vad trött jag är. Sov ändå 7h kanske. Filip och Fredrik showen var toppen. Har inte skrattat så mkt på länge. I början klappade folk till allt de sa, vilket var lite väl att ta i kanske? Det är som att bara för att det var FILIP OCH FREDRIK som sa det var det hysteriskt. Hade en vanlig dödlig sagt liknande hade troligen inte samma mängs människor kladdat händer och skrattat hysteriskt. Men vad vet jag. Kanske hade det varit detsamma, kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback