NYTT SKAL

Vill bara meddela alla att jag har ett nytt mobilskal. Ett väldigt fint sådant. Köpte det igår på teknikmagasinet. Fanns så mkt att välja på, men det var svårt att se alla alternativen för de var så högt på hyllan att jag inte nådde. Ja, jag påpekade precis själv att jag är lite kort i vissa stunder, i VISSA stunder. Expediten ska ju också få jobba lite tycker jag...

Tillbaka till att jag har ett nytt supercoolt, megahäftigt och fint skal som ni alla ska vara avundsjuka på. Det är rosa, vilket chockar mig för när jag var liten var rosa INTE en färg jag föredrog. Jag avskydde det till och med. Det var för puttinuttigt för mig tyckte jag. Men nu; rosa hörlurar, rosa gympaskor, rosa mobilskal, rosa nagellack (ni ser det på bilden) rosa åt folket helt enkelt. Jag gillar verkligen chockrosa också. Det ska synas redigt. 

Bild på skalet, tog ett tag innan jag kom på att det även i detta ögonblick att speglar bra att använda när man ska ta kort på mobilen som tar kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback