NYA DOJJOR OCH NYTT NAGELLACK

Jag åkte ut till klubben! Duktigt av mig. Var väldigt trött så det blev bara träning på rangen innan jag begav mig hem igen. Sprang faktiskt hem från klubben, också duktigt av mig tycker jag.

Jag har väntat jättelänge på att mins nya golfskor ska komma och idag gjorde de det! Som jag har längtat! Det var jättefina och stabila. Istället för att snöra vrider man på en ratt där bak som spänner skorna. Så effektivt! Jag älskar dem och det känns så bra att de ÄNTLIGEN har kommit. Har nog väntat över en månad på dem?

Väl hemma har jag inte gjort alltför mkt. Har målade naglarna och kollat på grey's anatomy, vilket btw är en serie jag avgudar och följer slaviskt. Tillbaka till mina naglar. Köpte nya nagellack när vi var i köpenhamn och målade idag på två av dem. Blandade lite på naglarna. Fint tycker jag det blev. Det är kuligt att måla och dona med naglarna tycker jag allt. Iaf kul att måla dem i coola färger.

Imorgon har jag sovmorgonen igen! Älskar slutet på terminen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback