NÅGON HAR DEFINITIVT VARIT OCH PILLAT PÅ TERMOMETERN

Det här vädret alltså. Idag har det varit för bra för att vara sant. 18 grader var det för det mesta under dagen, i alla fall där jag befann mig, och plus i kanten var att det var vindstilla. Jag har spenderat största delen av dagen på golfbanan. Efter skolan, och nationella, åkte jag hem, bytte om och åkte ut till golfbanan. Tog mina short på mig(!!). Som jag väntat på det må ni tro! Jag var liiite nervös ifall det skulle bli för kallt, men det var alldeles perfekt!

Tränade en massa för till helgen är det tävling igen och jag vill ha revansch! Men samtidigt ska jag ta det som det kommer och inte ta resultatet för hårt. (men jag är taggad till 100 även denna tävlig). Träningen idag gick faktiskt bra och det kändes mycket lättare att svinga när man slapp alla tröjor och regnbyxorna jag brukar ha på mig. Det kändes riktigt somrigt!

Hoppas vädret fortsätter såhär nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback