MOT GYMMET, OCH VIDARE

Först gymmet, sen vidare. Vidare till skolan då. Tänk vad skönt det ska bli sen när skolan byter lokaler, man kommer slippa gå tvärs över hela stan för att komma till skolan. Vilket betyder att man kan spendera en minut extra på gymmet. Win win.

Nu är jag iaf på väg in mot lokalen med massa maskiner, men inte så mkt människor vid denna tiden. Därför är det så härligt att träna på morgonen, man slipper vänta på maskinerna och man kan bara köra sitt. Det är en skön start på dagen också, efter någon timme blir jag lite fylld av ny energi vilket är toppen när man sitter i skolan och inte vill jobba.

Mitt enda lilla dilemma idag är att jag inte vet vad jag ska träna. Igår var det kondition och lite mage. Funderar på rygg och armar idag.... Kanske inte är en så dum combo? Får se när jag är där helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback