MED EN CHAI LATTE I HANDEN...

...traskar jag mot Lok&motion. Har inte skrivit innan idag för det har inte funnits ngt att skiva om. Vissa dagar är sådana, tyvärr. Men nu har jag lite. Ska träna med Joar KP och Olivia är tanken men jag vet inte hur det kmr bli. Var lite strul med tider osv. Får ta det som det kommer och ta vara på stunden (förnuftigt av mig). Isf så har jag tid att slå ihjäl så jag gick in på Wayne's och löpte en chai latte. Njutning i kopp/mugg. Vad kallas de som man tar med sig? De pappersaktiga vätskehållarna?

I alla fall. Är fint, eller snarare skönt, väder idag så jag slog mig ner på en parkbänk och blickar ut mot vattnet och husen som är här i Karlskrona. Fin utsikt faktiskt. Hör fiskmåsar i bakgrunden till och med. Och känner liten av sjögräs, riktig havskänsla var det här ja!

Funderar på att snart dra mig vidare till gymmet. Kan köra världens längsta uppvärmning om jag så vill. Undra vad vi ska träna idag. Antingen vill jag köra mage, rygg, bröst eller rygg och armar (vilket innefattar triceps, biceps och andra muskler som sitter i armarna). Väntar med spänning för att få veta!

Kallt blev det nu. Tecken på att jag ska dra mig vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback