LÄTT ATT GLÖMMA

Jag råkade visst glömma uppdatera er med hur det gick igår på tävlingen. Det blåste storm, vilket inte är en underdrift. Jag kunde ibland inte hålla balansen pga vinden. Galet. Men det gick rätt bra faktiskt. I den vinden är jag nöjd med min prestation. Jag är nöjd med mitt resultat, som gjorde att jag kom på en 4e plats av 11, kan faktiskt inte vara annat än nöjd. Som lag kom vi på en 3e plats. Vet inte hur många lag det var totalt men nöjda rycker jag vi ska vara ändå. Vi fick ha caddie, eller som det även är, slav, så det hade jag. Var sjukt lärorikt för jag hade en väldigt duktig junior, som nu är för gammal för att själv spela i juniorserien. Tror det var mkt för henne som resultatet blev mer stabilt. Tack till henne!

Joar var oxå där och tittade, vilket gjorde mig galet glad. Bara att han var med och kollade var toppen. Förhoppningsvis lärde han sig oxå lite om golf.

Nu är jag och Joar på väg in till glassiären för att äta glass, tro det eller ej. Snart kommer beslutsångesten för vilken glass man ska ta. Finns för många smaker! Förslag på ngn goooood??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback