KLASSTRÄFF NÄSTA

Är på väg mot klassträffen nu. Blev en sväng till Glassiären som tidsfördriv. Smaken blev *trumvirvel* VIOL! Jag ville egentligen ha brownie men den tålde jag icke. Suger att vara allergisk ibland. Men violen var supergod så jag överlevde. Den höll visserligen på att äta upp sig själv så jag fick äta snabbt! Glasskladd är bland den jobbigaste kladden man kan få. Kanske läsk är på delad första plats? Vet inte eftersom jag knyt dricker läsk och därför har jag aldrig spillt.

Jag sitter i alla fall på bussen nu mot gullberna. Ska bli roligt att träffa klassen från nian. Det enda tråkiga är att inte alla kommer, men det kommer bli roligt ändå. Det är roligt att ha minnen. Har en del med gamla klassen. Så härligt är det. Minnen då. Alla glada typer iaf. Ngt mer som är glatt är vädret! Kärlek till vädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback