JAG HAR SÅKLART INTE GLÖMT ATT DET ÄR MORSDAG IDAG

Man kan ju tro att jag skulle glömma det eftersom jag tävlat och allt. Men icke. I morse sa jag grattis på Morsdag och kramade henne. Hade en present som väntade men den var inte inslagen. Men när vi kom hem från tävlingen slog jag in paketet (tog ett flingpaket och lite snöre och vips så var den lite fint inslagen). Paketet innehöll...... LJUS! Bland annat doftljus och oj vad gott de luktar! Vanilj och smultron är det. Kommer ni över ljus som luktar så finns det bara en sak att göra; köpa!

Morsdag var inte över bara för att jag hav en present så mamma pappa och jag begav oss ut på sjön för att mysa lite. Det var mysigt och inte bara snack. Vi åkte ut i skärgården och guppade runt och åt melon och glass. Gott gott.

I sommar ska jag försöka ta förarbevis på båten. Pluggandet tar alltså inte helt slut vara för att det blir sommarlov, men detta är något som vore kul att ha. Kunna köra båten och allt.

Iaf. Här är lite bilder sen turen vi tog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback