HONEY I'M HOME

Nu har jag sprungit färdigt. Blev 5.47km. Tiden blev inte jättebra för jag gick en bit, men den blev inte jättedåligt heller. Det var faktiskt lite jobbigt att springa. Mentalt var set jobbigast. Tänkte ibland såhär "oj, aj jag har håll, borde stanna och gå..." "nej men ska jag inte gå i rask promenad ist och njuta av vädret?" så höll det på och det hjälpte mig inte särskilt mycket ska jag erkänna.

Men all rörelse räknas och jag tycker jag var duktig. Måste träna på att peppa mig själv så jag orkar hålla på även när det är lite jobbigt. Kommer aldrig utvecklas annars.

Sen var jag så himla törstig bär jag sprang. Glömde dricka ngnting på morgonen och det märktes efter någon kilometer. Var helt torr i munnen och bara längtade efter vatten. Sen när jag kom hem kastade jag mig in i kylen och tog fram kannan och hällde i mig vatten. Tur det annars hade jag nog legat på golvet och väst "vaaatteeeen"

Klockan är mycket och jag ska med bussen. Hejdå och SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback