GIVE ME A BREAK, PLEASE!

Tävlingen för helgen är avklarad (äntligen). Jag är fortfarande inte arg över hur det gått, mer trött. Jag är lite less på att det går som det för tillfället gör. Om jag ska kolla på ett slag i taget är de okej, men de vill inte samarbeta. Vet inte vad jag ska göra. Teambuilding?

Idag gick det rätt bra i början faktiskt. Trodde banne med att det släppt och äntligen skulle börja fungera. Tji fick jag. Jag spelade stabilt dåligt. Pendlade mellan par, bogie, dubbel. Ingen birdie eller annat strålande. 252 slag blev det allt som allt. Inget vidare med andra ord.

För att vi ska få ersättning av klubben för våra tävlingar måste vi skriva rondanalyser, vilket jag tycker är bra för man får en bild av sitt spel. Eftersom jag är som jag är glömde jag ta med mig pappret där vi ska fylla i ronderna. Jag tig med mig matteboken men inte detta lixm? Så jag har fått kladda i min banguide för att komma ihåg var jag lagt bollen hela tiden. Funkar faktiskt rätt bra. Tror det hjälpte mig lite att fokusera. Men eftersom jag inre hade pappret led vet jag inte exakt vad som ska vara med på det pappret, så det blir lite intressant att se. Banguiden var väl använd och kladdad i efter ronderna, bra antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback