GÅRDAGEN!

Som sagt, lätt att glömma. Jag har kanske inte tänkt på att blogga i första hand så därför har det icke blivit så mkt. Igår var jag iaf på väg in till Glassiären senast. Det blev päronchoklad, tackar som frågar. Väldigt god glass ska jag be att få tala om. Det tyckte Joar också. Den härmapan tog likadan glass som mig(?), jag(?) Vad säger man??!! jag lär mig banne med aldrig. Iaf så försökte han förklä sin glass med strössel så att den inte skule vara PRECIS likadan som min. Men han lurar ingen.....

Joar och jag såg nog både lite töntiga och gulliga ut för båda hade jeansjackor (erkänner att Joar var först med det) sen hade vi både en svart axelväska samt mörka byxor. Vi var alltså look-a-like's. Sen glassarna på det! Tyvärr finns ingen bild, men det hade varit roligt att ha så ni fått se. 

Det var för övrigt en fin dag igår. En väldigt fin dag faktiskt. Innan Joar och jag åkte in till stan gick vi en promenad i öljersjö och då hade jag short och endast en kofta som jacka. Fatta vad somrig jag kände mig! Var visserligen lite kallt i vissa stunder, men sjukt härligt ändå. Hade inte på mig det sen när vi åkte in till stan och det är jag glad för. Var blåsigt inne i staden. 

Lite pics kan jag bjuda på.


Min glass.


Härmapans glass







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback