GALET VAD FINT VÄDER DET ÄR IDAG!

Vädret är helt galet underbart idag! Jag har gått runt i bikini idag och det var varit varmt och skönt. Underbart måste jag säga. Som jag har saknat värmen! Ibland har ju solen varit framme men det har blåst kallt så man har bara blivit lurad om man gått ut i shorts och t-shirt. Men nu så, nu är sommaren nära, om inte redan här? Ska inte dra förhastade slutsatser nu. Borde kanske ge det en vecka åtminstone. Jag har inte ens tagit ett dopp i år. Känner mig sen med det. Mamma tog ett dopp den 20 mars tror jag. Känner mig lite sen i jämförelse med det. Även om det är varmt i luften tror jag inte det är det i vattnet. Borde som sagt ge det några dagar.

Nu ska jag snart lira några hål på golfbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback