FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

Vi slutade halv 1 idag. Vad som hände därefter är följande: mamma hämtar mig och vi åker och köper sallad. Vi kör sedan vidare hem och äter våra nyinköpta sallader. Det var gott. Jag åt kycklingsallad.

Efter det att måltiden var uppäten tog jag min cykel och trampade ut till golfklubben. Väl där ute tränade jag pitchar och järnslag på rangen. Inte bara stå och slå, utan kolla sikte och koncentrera mig. Viktig information. Sedan, efter 2,5 h, trampade jag hem till hemmet och bytte snabbt om till träningskläder samt slängde i mig lite flingor. Efter detta tog jag återigen cykeln och trampade upp till bussen. Väl framme vid busshållplatsen kom ingen buss. Jag väntade och väntade men ingen buss syntes till. Då kom mamma till undersättning och körde in mig till gymmet istället. Efter att ha kört halva sträckan inser vi båda att jag kunde ha väntat ytterligare två minuter och tagit bussen efter, lite sent för sådana tankar tyckte jag då.

Så, mamma kör in mig till gymmet där jag ska träna tillsammans med Olivia från klassen och kanske hennes pojkvän Karl. Karl var med visade det sig när jag mötte dem i trappan på väg till omklädningsrummet. Sen, ja, gjorde vi det man brukar göra på gym, träna. Pratade en del gjorde vi också, men träning förekom. Hade jag inte träningsvärk innan (som jag har) kommer jag troligen få det imorgon.

Det var min hektiska, men roliga dag, idag. Nu sitter jag på bussen på väg hem för att äta och duscha. Är väldans hungrig nu. Ska be mamma koka ägg tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback