EFTER 30E APRIL KOMMER FÖRSTA MAJ

Första maj är arbetarrörelsens högtidsdag. Hade det inte varit för pojkvännen hade jag inte hade en aning om denna info. Men jag vet inte vad jag ska säga om denna högtidsdag. Har nämligen aldrig intresserat mig för den och jag känner mig inte träffad av den (jag kanske borde, men jag gör det inte). Får vänta till nästa år och tycka till om den då

Pojkvännen höll iaf tal på klaipedaplatsen där alla kunde se och höra honom. Jag åkte in för att lyssna på honom, men tror du inte jag kommer precis när han stiger av scenen (?!!) fanns inte mycket att göra åt det. Sa hej och stannade en liten stund, men behövde sen åka igen för jag skulle på ett möte på golfklubben som jag dock blev sen till, men jag missade nog inte så mycket. Så irriterande var det iaf att jag missade det.... Men men, nästa år så!

Nu har jag suttit inne i det fina vädret och skrivit på uppsats. Inte kul säger jag bara, men jag är nästan klar så det var det faktiskt värt. Ätit apelsin under tiden också.

Apelsinen var faktiskt inte jättegod...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback