DANSA LOSS BLAND 40+ARE

Ska på zumba nu med mamma i Rödeby. Har icke varit på den innan så det ska bli kul att testa en ny slags zumba. Tror inte att medelåldern kommer vara så låg men det gör mig inget, är ju bara där för att skaka loss. Hade velat vara på gymmet lite idag också, MEN jag ska som sagt ta det lugnt så jag inte blir sjuk nu igen. Det tar emot i hjärtat att göra det för jag vill träna hela tiden och bara gå utlopp för min energi (och kanske frustrationen från tävlingen?). Imorgon ska jag försöka hinna gå på bosu, men hinner jag inte det ska jag träna på svingen eller något istället. Ska banne med gå bättre på denna tävlingen i helgen!

Jaja, snart framme i Rödeby för att röra mig från topp till tå, och umgås med mor min som är trevlig att umgås med. Har haft mobilen uppe nu sen vi åkte så jag kanske ska börja bli social...?

(har nya träningskläder från stadium!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback