DÅ VAR DET DAGS IGEN

Sista ronden ska idag spelas. Eftersom det gick rätt bra igår behöver jag inte gå ut jättetidigt idag, jag går till och med it 10 min senare än vad jag gjorde igår. Det känns rätt bra ja. Jag känner mig mig taggad men har ändå inte för höga förhoppningar. Tar ett slag i taget liksom.

Igår blev det väldigt varmt, vilket var så skönt. Äntligen slapp jag spela en tävling i storm. Idag ska det också bli varmt, inte lika som igår tydligen, men det ska ändå bli varmt. Därför kör jag på kjol idag. Hoppas jag inte kommer behöva ha regnbyxorna över för att det är för kallt med bara kjol....

Jag vet inte vad jag ska skriva? Får försöka uppdatera er efter rundan och allt, om jag nu kommer ihåg det vill säga.

Och just det! Det är Morsdag idag. Skäm bort er mamma som om ni aldrig gjort annat! Jag ska bland annat ge mamma en 4 timmar promenad, de ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback