BRA DAG IDAG

Idag har det varit en liten skoldag. 40 min lång kanske den var? Det enda vi hade var betygssamtal i matten. Jag klagar absolut inte på denna korta skoldag. Efter den lilla skoldagen begav Felicia och jag oss till gymmet. Eller Felicia skjutsade mig på sin cykel till gymmet. Aj min rumpa är enda kommentaren på det. Får sitta på min väska nästa gång och slippa avtryck på rumpan från pakethållaren.

På gymmet upptäckte vi att det fanns ett pass som vi skulle kunna köra, vilket vi sen också gjorde. Kettlebell med en annan instruktör och andra övningar var det som vi fick genomlida. Efter passet kändes det riktigt bra och man kände sig duktig, men under passet kändes det inte bra. Var väldigt jobbigt ska ni veta. Det var lagom tid att träna. Inte för tidigt och inte för sent.

Sen var det raka vägen hem och äta och sedan bege sig ut till golfbanan. Imorgon är det tävling så det gäller att ta vara på varje stund som går att träna på. Det gick rätt bra men jag vågar inte hoppas för mkt på morgondagen. Får ta det som det kommer.

Nu är jag hemma hos moster som fyller år. Ska bli gott med mat för jag är huuuungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback