BORT TILL DANMARK OCH TILLBAKA

Idag har jag mått bättre. Huvudvärk har jag visserligen haft, men bättre är det ändå. Vi har varit iväg en sväng i Köpenhamn idag faktiskt. De hade planerat det sen innan så jag hängde med.

Vädret har inte varit så fint och strålande som jag hade hoppats tyvärr. Ska det inte snart märkas att det är sommaren vi närmar oss? I den kommande veckan ska vädret bli annorlunda, iaf enligt vädret på nätet.

Vad gjorde vi i køpenhavn då? Vi strossade runt och kollade på folk, gatumusiker samt gick i en del affärer. Jag var den enda som hittade ngt, en bikini från H&M faktiskt. Är helt andra grejer i andra städer trots att det är samma butiker.

Tillbaka till gatumusiker, det var några som blåste i tomma flaskor och på så sätt gjorde musik. SÅ COOLT! Absolut den bästa underhållningen av dem alla som försökte. Det är så fränt att lära sig ngt sånt och sen också bli bra på det (??) jag menar, blåsa i flaskor, det kan jag också men inte låter det som musik. Inte i närheten. Låter mest irriterande och högt.

Mer har vi inte gjort under dagen. Jag brände mig på tungan när jag drack en chai latte, aj. Mer händelserikt har det inte varit. Snart ska vi åka hem och jag får väl försöka träna på min muntliga presentation som ska hållas på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback